عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 دی 1397
بازدید : 382
نویسنده : فــردیـن احـمدی
برق دو سالن ورزشی شهر سردشت و گوهران بشاگرد به علت بدهی ۴۰ میلیون تومانی به اداره برق قطع شده است.
 
به گزارش عصر بشاگرد؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد بدهی سالن ورزشی شهر گوهران ۲۲ میلیون تومان است و موجب تعطیلی ۲۵ روزه تنها سالن ورزشی گوهران شده است.
ابراهیم صفری پور گفت: در جلسه کمیته ورزش قرار شد اداره برق بدهی این سالن را به صورت اقساط تعیین و ان را وصل کنند اماکنون برق این سالن وصل نشده است.
رئیس ورزش و جوانان بشاگرد گفت: در گوهران ۱۰ تیم فوتسال و ۲ تیم فوتبال فعال است.
گوهران ۱۵۰۰ نفر جمعیت درد که در ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان شهر سردشت قرار دارد.
 
 
 
انتهای پیام//
 
 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: سالن ورزشی , گوهران , بشاگرد , بندرعباس , عصربشاگرد , خلیج فارس , هرمزگان , سردشت بشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 20 شهريور 1396
بازدید : 273
نویسنده : فــردیـن احـمدی
عنوان بهترین بازیکن فوتسال بانوان ایران در سال 95 به فهیمه زارعی ملی پوش هرمزگانی رسید.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مراسم انتخاب بهترین های فوتسال ایران در سال 95 برگزار شد که فهیمه زارعی ملی پوش هرمزگانی عضو تیم ملی حفاری اهواز جایزه بهترین بازیکن بانوان را از آن خود کرد.


زارعی فصل گذشته به همراه تیم ملی حفاری اهواز قهرمان لیگ برتر ایران شد.
فهیمه زارعی متولد سوم دی ماه سال 1364 در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان است.
وی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال های اخیر بوده است.
کسب مقام قهرمانی رقابت های فوتسال بانوان جام ملت های آسیا در۱۳۹۴ به همراه تیم ملی، یکی از مهمترین افتخارات ورزشی فهیمه زارعی است.


ضمن اینکه گل تماشایی این بازیکن هرمزگانی به تیم مالزی هم در رقابت های جام ملت های آسیا نامزد کسب دریافت جایزه بهترین گل تاریخ فوتسال جهان شد.
انتهای پیام//

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتسال ایران , فهیمه زارعی , بانوان ایران , ملی پوش , بهترین بازیکن , افتخارات ورزشی , هرمزگان , ملت های آسیا ,
تاریخ : جمعه 30 بهمن 1394
بازدید : 456
نویسنده : فــردیـن احـمدی

وقتی ورزش هم به جوانان بشاگرد روی خوش نشان نمی دهد/سالن ورزشی خطه محروم هرمزگان فاقد آب و برق

وقتی ورزش هم به جوانان بشاگرد روی خوش نشان نمی دهد/سالن ورزشی خطه محروم هرمزگان فاقد آب و برق چندین سال از افتتاح سالن ورزشی روستای درنگ مدو بشاگرد می گذرد اما هنوز این سالن وضعیت مناسبی ندارد و از امکاناتی همچون آب و برق برخوردار نیست.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: محرومیت بشاگرد تمامی ندارد , وقتی ورزش هم به جوانان بشاگرد روی خوش نشان نمس دهد , روستای درنگ مدوبشاگرد , سالن ورزشی بدون آب وبرق دربشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 345
نویسنده : فــردیـن احـمدی
نتایج بازیهای مسابقات ورزشی مدارس استان هرمزگان که صبح امروز در بندرعباس برگزار شد. به گزارش عصـر بشاگرد به نقل ازخبرنگار پانا استان هرمزگان از محل برگزاری مسابقات، در بازیهای صبح امروز تیم فوتسال شهاب با نتیجه ۲بر۰ توانست تیم سیریک را شکست دهد. تیم ناحیه یک بندرعباس با نتیجه پرگل ۵بر۰ تیم بندر خمیر را بر هم کوبید. تیم فوتسال ناحیه دو با نتیجه ۳بر۰ تیم هرمز را شکست داد. بازی تیم های فوتسال شهرستان های فین و سیریک با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. تیم فوتسال ناحیه یک بندرعباس با نتیجه ۴بر۰ تیم جاسک را در هم کوبید. تیم فوتسال شهرستان پارسیان با یک گل موفق شد شهرستان بشاگرد را شکست دهد. تیم فوتسال شهرستان رودان موفق شد با نتیجه ۳بر۰ از سد تیم جناح بگذرد. تیم فوتسال حاجی آباد و لنگه به تساوی بدون گل رضایت دادند. تیم فوتسال شهرستان میناب با نتیجه ۲بر۰ تیم شیب کوه را شکست داد. تیم رودخانه با نتیجه ۱بر۰ تیم جناح را شکست داد. تیم فوتسال ناحیه۲ توانست با نتیجه ۶-۰ تیم رودخانه را در هم کوبد. تیم فوتسال میناب با نتیجه پر گل ۶-۰ تیم سندرک را در هم کوبید. در رشته بسکتبال هم تیم بسکتبال ناحیه۱ بندرعباس توانست با برد قاطع ۲۶-۱۳ تیم لنگه را پشت سر بگذارد. سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس هرمزگان با حضور پسران مقطع ابتدایی از امروز 26بهمن آغاز و تا 29 اسفندماه سال جاری به میزبانی ناحیه یک بندرعباس ادامه دارد.

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: نتایج بازیهای مسابقات صبح امروز در استان هرمزگان،مدارس استان هرمزگان،ورزش قعرمانی،شهرستان بشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 192
نویسنده : فــردیـن احـمدی
به گزارش عصــربشاگرد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: این مسابقات ۶ روزه با شرکت ۲۲ گروه خانم و آقا از شهرستان های بندرعباس، قشم، بستک، میناب، پارسیان، بندر لنگه، حاجی آباد، بندر خمیر، سیریک، بشاگرد و جزیره هرمز در مجموعه ورزشی شهید غلامزاده جزیره هرمز برگزار می شود. سحر رفیعی بندری افزود: این جشنواره با رقابت ۱۱ گروه بانوان در ۳ رشته آمادگی جسمانی، والیبال و شنا با رویکرد امدادی آغاز شد. وی گفت: این المپیاد در بخش برادران با شرکت ۱۱ گروه در رشته های فوتسال، شنا و آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی از فردا برگزاری می شود. رفیعی بندری افزود: این مسابقات برای ارتقای سطح آمادگی جسمانی اعضای جوان به منظور ارائه مؤثر خدمات عام المنفعه و بشردوستانه به ویژه فعالیت های امدادی و کمک به ارتقای آمادگی آنان برای ارائه خدمات بیشتر برگزار می شود. انتهای پیام/ع

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: هلال احمر , المپیاد دربخش بردارن در۱۱ گروه فوتسال , معاون امورجوانان جمعیت هلال احمراستان هرمزگان ,
تاریخ : یک شنبه 13 دی 1394
بازدید : 233
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مسئول حراست فوتبال:کفاشیان گفت پرونده سوشا به کمیته اخلاق برود/حکم قضایی بیاید تمکین می کنیم ورزش > مدیریت ورزش - مسئول حراست فدراسیون فوتبال می گوید سوشا مکانی تاکید داشته تلگرامش هک شده و عکس هایش لو رفته اند اما پرونده او مختومه نشده است. به گـزارش عصـربشاگـرد:محمد حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرد چنانچه مراجع قضایی درباره سوشا مکانی یا هر بازیکن دیگری در فوتبال تصمیم بگیرند ، فدراسیون برابر قانون تمکین می کند. او که روز گذشته میزبان دروازه بان پرسپولیس بود درباره این نشست و حاشیه هایی که اخیرا برای سوشا اتفاق افتاده است گفت:«به هر حال بعد از انتشار عکس های خصوصی این بازیکن ما از او دعوت کردیم. سوشا هم به همراه آقایی که با اسناد هویتی توانست ثابت کند پدر دختر خانمی است که عکس هایش همراه با سوشا منتشر شده ، به فدراسیون آمده بود. این آقا تاکید داشت سوشا و دخترش نامزد هستند و قرار است بزودی زندگی تشکیل بدهند. ایشان هم معترض بود به اتفاقی که افتاده و می گفت می خواهد پرونده را پیگیری کند. » او درباره دلایل این اتفاق گفت:«تاکید سوشا روی این بود که تلگرامش را هک کردند و توانستند به هیستوری تلگرامش دست پیدا کنند و عکس های قدیمی اش را هم بدست بیاورند. البته وقتی با چند کارشناس در این باره صحبت کردیم امکانش را رد نکردند ولی این مسئله نیاز به پیگیری بیشتر دارد. ما پرونده را از جنبه فوتبالی اش بررسی می کنیم و این مشکلی که از نظر صیانت حرفه ای به فوتبال خورده شده. به هر حال یک بازیکن با سابقه ملی باید حواسش جمع باشد. به همین دلیل با دستور آقای کفاشیان ، پرونده در کمیته اخلاق بررسی می شود تا درباره اش به نتیجه برسیم. باید ادعاهای آقای مکانی را بررسی کنیم و به پرونده را جهت تصمیم گیری به کمیته اخلاق بفرستیم.» او همچنین درباره احضار مکانی به دادسرا هم گفت:«قطعا مسئولان محترم قضایی دلایل خودشان را برای بررسی پرونده دارند و چنانچه به تصمیم و جکمی در این باره برسند ، فدراسیون فوتبال به این تصمیم احترام می گذارد و تمکین می کند. اگرچه وقتی حرف های سوشا و پدر نامزدش را می شنیدم ، تمام مدت احساسم این بود که این بازیکن قربانی عدم آشنایی با فضای مجازی و تکنولوژی های جدید شده و از این عدم آشنایی اش سوء استفاده شده است. امیدوارم برخورد همه ما با این بازیکن جوان برخورد اصلاحی باشد و باعث شود پی به اشتباهش ببرد و از همه مهمتر اینکه باشگاه های محترم مان هم بیش از قبل در زمینه فعالیت های فرهنگی و آشنایی بازیکنان شان با چالش های استفاده از فضای مجازی کوشا باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.»

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: سوشا مکانی , کفاشیان , پرونده سوشا به کمیته اخلاق می رود , عکس های لوح رفنه سوشا در فضای مجازی ,
تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 343
نویسنده : فــردیـن احـمدی

قشم- محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز /سه شنبه/ به منظور شرکت در همایش معاونان جوانان ادارات کل ورزش استان ها وارد قشم شد.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار ایرنا، بازدید از امکانات و ظرفیت های ورزشی شهرستان قشم از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به قشم اعلام شده است.
گودرزی صبح امروز نیز از تمرین بازیکنان تیم ملی امید کشورمان در ورزشگاه 20هزار نفری خلیج فارس در بندرعباس بازدید کرد.
دومین اجلاس معاونان جوانان اداره کل ورزش و جوانان از روز گذشته(30 آذر ماه) در قشم آغاز شد سوم دی ماه پایان می یابد.
7275/2090/

 

 

انتهای پیام /*



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: وزیر ورزش و جوانان وارد قشم شد؛ بازدید از امکانات و ظرفیت های ورزشی شهرستان قشم ,
تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 293
نویسنده : فــردیـن احـمدی

صبح امروز وزریر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در بندرعباس بازدید سرزده ای از تمرین تیم ملی امید داشتند.

 

 

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، این سفر در حالی انجام شده بود که اداره کل ورزش و جوانان استان هیچگونه اطلاع رسانی جهت پوشش خبری خبرنگاران و عکاسان انجام نداده بود.

 

از حواشی این بازدید می توان به حضور تعدادی از هواداران تیم فوتبال آلومینیوم المهدی اشاره کرد که در پایان بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم ملی امید مانع سوار شدن وی شده و خواستار رسیدگی به مشکلات این باشگاه شدند که گودرزی در پاسخ به سوال هواداران گفت: صبح امروز جلسه ای با استاندار هرمزگان برگزار کرده و قرار بر آن شد پس از رایزنی با وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات این باشگاه برطرف شود و استاندار هرمزگان قول پیگیری برطرف شدن این مشکل را داده است.

 

همچنین در ادامه مظفر ارتنگ یکی از قهرمانان هرمزگانی جهان در رشته نجات غریق با حضور در کنار وزیر ورزش و جوانان از عدم رسیدگی به مشکلات ورزشکاران در هرمزگان گلایه کرد و افزود: نمی دانم دیگر برای استان هرمزگان باید چه افتخاری کسب کنم تا شاید مطرح شوم و اندکی توجه به سمتم صورت گیرد.

 

وی اظهار کرد: در حالی که در استان های دیگر برای قهرمانان روزشی ارزش و احترام قائل هستند و همگی از جوایز ارزنده ای بهره می برند بنده برای رفتن سرکار و درآمدزایی هم مشکل دارم و تنها با فروختن طلای همسرم زندگی خود را می گذرانم.

 

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه سخنان این قهرمان جهان قول پیگیری مشکل این قهرمان را داد.

 

از نکات حاشیه ای دیگر، حضور محمد مایلی کهن در جمع هواداران فوتبال بود که وی پس از شنیدن مشکلات این قهرمان جهان قول پیگیری و برطرف کردن مشکلاتش را از طریق وزارت ورزش و جوانان را داد.

 

مایلی کهن همچنین در جمع هواداران خود را فردی دلسوخته و از جنس ورزش دانست که برای برطرف کردن مشکلات جامعه ورزش حاضر است از خود بگذرد.

 

وی در حالی که از سوی هواداران بارها با شعار "مایلی دوستت داریم" تشویق می شد، اظهار کرد: با وجود اینکه از کودکی دست به هرکاری زده و از فروختن کیک تا بستنی خود را به سطحی رساندم که اکنون از لحاظ مالی مشکلی ندارم اما همواره خود را از مردم دانسته و همراه آن ها بوده و سعی نمی کنم فراموش کنم از کجا شروع کرده‌ام و در حال حاضر با وجود بیماری‌ام، خود را خادم مردم می دانم.

 

انتهای پیام



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: حاشیه‌های حضور وزیر ورزش در بندرعباس ,
تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 234
نویسنده : فــردیـن احـمدی
بندرعباس؛

سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان گفت: با وجود اینکه مشکلات مالی حل نشده اما این تیم فردا مقابل پیکان تهران به میدان خواهد رفت.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علی اکبر معجوری افزود: رایزنی های مسئولان باشگاه و هیئت والیبال استان در روزهای گذشته نتیجه خاصی نداد، اما قرار شد تا این تیم با وجود مشکلات مالی همچنان به کار خود در لیگ برتر والیبال ادامه دهد.

وی گفت: متاسفانه مسئولان شرکت آلومینیوم به وعده های خود در خصوص رفع مشکلات مالی عمل نکرده اند و بازیکنان و کادرفنی این تیم از ابتدای فصل هیچ پولی دریافت نکرده اند.

سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اینکه با شرایط موجود امکان کسب نتایج مطلوب در نیم فصل دوم لیگ برتر وجود ندارد، افزود: امیدواریم مسئولان استان هر چه زودتر راه و چاره ای برای حل مشکلات مالی این تیم پیدا کنند.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان هم با انتقاد شدید از مسئولان ورزشی استان گفت: مشکلات مالی تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان تیم گذاشته و کار کردن با این شرایط واقعا سخت و دشوار است.

عبدالرئوف بستگانی افزود: بسیاری از بازیکنان تیم آلومینیوم به دلیل مشکلات مالی و بدقولی مسئولان در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشتند و قرار است امشب به تیم بپیوندند که این موضوع قطعا در بازی فردا مقابل تیم پرمهره پیکان تاثیر منفی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه باشگاه حتی لباس مناسب هم در اختیار اعضای تیم قرار نداده،گفت: برخی بازیکنان حتی پول توجیبی هم ندارند و بعضا نهار یا شام فلافل می خورند.

تیم آلومینیوم هرمزگان طبق برنامه اعلام شده باید ساعت ۱۷ فردا ( چهارشنبه) در چارچوب هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس با تیم پیکان تهران دیدار کند.

نماینده استان تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال با کسب ۲ برد،۹ باخت و ۱۱ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/گ



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مشکلات مالی تیم آلومنیوم هرمزگان پابرجاست،سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان ,
تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 211
نویسنده : فــردیـن احـمدی
 
وزیر ورزش:
زیرساخت‌های ورزشی هرمزگان مناسب است

وزیر ورزش و جوانان زیرساخت‌های ورزشی در هرمزگان را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد.

خبرگزاری فارس: زیرساخت‌های ورزشی هرمزگان مناسب است

  •  

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود گودرزی پیش از ظهر امروز به همراه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک وارد بندرعباس شد و در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی این شهر در جمع خبرنگاران با مطلوب ارزیابی کردن امکانات ورزشی هرمزگان گفت: عملکرد هرمزگان در ورزش قهرمانی با توجه به زیرساخت‌های موجود راضی‌کننده است.

شرکت در گردهمایی مدیران و معاونان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در جزیره قشم، بازدید از امکانات ورزشی هرمزگان و همچنین حضور در اردوی تیم ملی فوتبال امید در ورزشگاه خلیج فارس از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک به هرمزگان است.

وزیر ورزش و جوانان جهت شرکت در گردهمایی مدیران و معاونان اداره کل ورزش و جوانان کشور وارد بندرعباس شد.

انتهای پیام/88013/غ



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: زیرساخت‌های ورزشی هرمزگان مناسب است ,
تاریخ : پنج شنبه 28 آبان 1394
بازدید : 291
نویسنده : فــردیـن احـمدی

شایعه ای که همه را نگران کرد 

آیا بیماری کی روش مشکوک به سرطان است؟ سایت کاپ دقایقی قبل خبری نگران کننده درباره سلامتی سرمربی تیم ملی منتشر کرد و از مبتلا شدن كي‌روش به سرطان معده خبر داده است. بخش‌هايي از اين گزارش:خبری که باورش شاید برای هیچکس ممکن نباشد. پیگیری ها حاکی از آن است که کارلوس کی روش سرمربی ۶۲ ساله تیم ملی فوتبال ایران به طور جدی مشکوک به سرطان معده شده است و کسالتی که اسلامیان از او صحبت می کرد خیلی جدی تر از آن چیزی است که همه فکر می کردند. حال باید تا فردا صبر کرد و دید کارلوس کی روش در قبال این مساله مهلک چگونه موضع گیری خواهد کرد. * چیزی که مشخص است این است که این بار گویا اوضاع از بقیه دفعات فرق می کند و شاید بیماری کارلوس کی روش مانع از ادامه همکاری او با تیم ملی ایران شود. او دقیقا به همین دلیل طی هفته های گذشته بارها و بارها از کفاشیان خواست که به مرخصی برود.

منابع رسمي هنوز اين خبر را تاييد يا تكذيب نكردند.

 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: شایعه ایدکه همه را نگران گرد , آیا لیماری کی روش مشکوک به سرطان است ,
تاریخ : پنج شنبه 9 مهر 1394
بازدید : 536
نویسنده : فــردیـن احـمدی

فوت هادی نوروزی بر اثر سکته قلبی

باورنکردنی:کاپیتان متعصب پرسپولیس درگذشت


هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس بر اثر ایست قلبی درگذشت.


به گزارش عصر بشاگرد ، نوروزی که تنها ٣٠ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه ای در پی نداشته است.

به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ٤ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

هنوز جزییاتی از این خبر هولناک منتشر نشده است.

"عصر بشاگرد" این ضایعه بزرگ را به خانواده نوروزی، باشگاه پرسپولیس و جامعه بزرگ فوتبال تسلیت می گوید.


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: هادي نوروزي , درگذشت , كاپيتان پيروزي , باشگاه پرسپولیس ,
تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 1090
نویسنده : فــردیـن احـمدی
تیم فوتبال شهرداری سردشت در مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد جام ولایت قهرمان شد.

 

تیم شهرداری

به گزارش عصر بشاگرد، مسابقات فوتبال جام ولایت در شهرستان بشاگرد با قهرمانی تیم شهرداری سردشت به پایان رسید.

این دوره از مسابقات که با شرکت ۱۸ تیم در زمین خاکی شهر سردشت برگزار شد تیمها در ۳ گروه ۶ تیمی حظور داشتند که پس از انجام بازی ها در مرحله مقدماتی تیمهای اول و دوم هر گروه و همچنین دو تیم از تیم های سوم گروهای سه گانه که بالاترین امتیاز را داشتند به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

در مرحله حذفی نیز هشت تیم راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی حضور داشتند که پس از انجام بازیهای این مرحله تیم های شهرداری سردشت، استقلال گوهران، فتح وی و وحدت شه بابک به مرحله نیمه نهایی سعود کردند که در این مرحله تیم های شهرداری سردشت و وحدت شه بابک با شکست حریفان خود به فینال راه یافتند.

شهرداری سردشت

در دیدار پایانی و فینال این دوره از مسابقات نیز دو تیم شهرداری و وحدت به مصاف یکدیگر رفتند و در یک بازی پایاپای این مسابقه در وقت قانونی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم شهرداری سردشت توانست با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی تیم وحدت شه بابک را شکست بدهد تا فاتح جام ولایت شهرستان بشاگرد باشد.

گفتنی است که دو تیم شهرداری سردشت و وحدت شه بابک در حالی به مصاف هم رفتند که علی رغم دیگر مسابقات انجام شده در این دوره از رقابت ها این بازی یکی از بی حاشیه ترین و کم برخورد ترین مسابقات فوتبال بود که خود می توان یک الگو مناسب برای تیم ها و بازیکنان فوتبال باشد.

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم فتح وی با ۲ گل توانست تیم استقلال گوهران را شکست بدهد و عنوان سومی جام ولایت شهرستان بشاگرد را کسب کند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات فوتبال که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، بخشدار مرکزی، شهردار و شورای اسلامی شهر سردشت برگزار شد کاپ قهرمانی به سه تیم برتر مسابقات اهدا شد.

همچنین فرهاد لشکری زاده از تیم شهرداری سردشت به عنوان بهترین بازیکن، رحیم نوری پناه با ۵ گل زده از تیم امید درآلوی به عنوان آقای گل و جواد زارعی از تیم وحدت شه بابک به عنوان بهترین دروازه بان معرفی شدند.

همچنین تیم شهرداری سردشت با قهرمانی در این دوره از رقابت ها جواز حضور در مسابقات لیگ برتر هرمزگان را گرفت.

مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد (جام ولایت) مهمترین رویداد ورزشی در شهرستان بشاگرد به شمار می رود.

انتهاي پيام/

منبع: بشاگرد نيوز

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مسابقات فوتبال جام ولایت،شهرستان بشاگرد، قهرمانی تیم شهرداری سردشت ,
تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 395
نویسنده : فــردیـن احـمدی

‘فهمیه زارعی’ بانوی هرمزگانی عضو تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسالان ، در بازگشت تیم ملی از مالزی در فرودگاه بندرعباس ، مورد استقبال مردم و مسئولین و ورزشکاران این استان قرار گرفت.

bcd9b_81776696-70192628

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نيوز ، در این مراسم که رییس هیات فوتبال استان هرمزگان، رییس کمیته فوتبال ساحلی استان و رییس کمیته فرهنگی هیات و مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری و بازیکنان این تیم حضور داشتند، این بانوی ورزشکار بشاگردی، کسب افتخار قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیا را به مردم استان بویژه شهرستان بشاگرد تقدیم کرد.

زارعی به ایرنا افزود: باتوجه به اینکه سطح این دوره از بازی های فوتسال قهرمانی بانوان آسیا بسیار بالا بود اما تیم ما در برابر حریفان خود به رقابت پرداخت و توانست با پیروزی مقابل ژاپن به مقام نخست دست یابد.

این بانوی قهرمان فوتسال ایران ادامه داد: در فینال بازی ها موفق شدیم تیم ژاپن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهیم و با انتقام خود از این تیم ، قهرمان آسیا شویم.
گفتنی است در این دوره از مسابقات فوتسال بانوان ایران در آسیا در مجموع فهمیه زارعی موفق شد سه گل برای تیم ملی کشورمان به ثمر برساند .

گفتنی است در تیر ماه سال ۱۳۸۲ نیز فوتسالیست های دو تیم ایران و ژاپن در فینال بازی های آسیایی داخل سالن در اینچئون کره جنوبی مقابل هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک در وقت های اضافی به سود ژاپن پایان یافته بود.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فهيمه زارعي،بازيكن طلايي،استقبال درفرودگاه بندرعباس،بانوي هرمزگاني ,
تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 4190
نویسنده : فــردیـن احـمدی
بخش از زندگینامه فهیمه زارعی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال بانوان ایران و افتخارات بدست آمده این بانوی بشاگردی تا کنون.

بیوگرافی فهیمه زارعی بازیکن طلایی تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش عصر بشاگرد، فهیمه زارعی در سوم دیماه ۱۳۶۴ در روستایی بیسکاو و در فاصله ۵ کیلومتری از شهر سردشت به دنیا آمدند.

فهیمه در یک خانواده اصیل با وضعیت اجتماعی خوب رشد کرد تا اینکه کم‌کم به فوتبال علاقه‌مند شد، او از کودکی عاشق فوتبال بود. زارعی برای پیشرفت خود با توجه به کمبود امکانات در شهرستان بشاگرد به شهرستان میناب رفت و کارش را در آنجا ادامه داد.

گرچه مشکلات فراوانی برای این بانوی بشاگردی تا اوج پیشرفت وجود داشت، اما والدینش به خصوص پدر او از همه نظر یار و پشتیبان او بود تا اینکه به تیم ملی فوتسال بانوان ایران دعوت شد.

این ملی پوش بشاگردی در پست مهاجم بازی میکند و تا کنون ۲۱ بازی را برای تیم ملی کشورمان انجام داده است و ۱۳ گل ملی را در پرونده خود دارد که آمار بسیار خوب و چشمگیری است.

IMG12303066

یکی از افتخارات فهیمه زارعی عنوان بهترین بازیکن فوتسال بانوان ایران در سال ۸۷ است و با جرعت میشه گفت تکنیکی ترین فوتسالیست در تاریخ فوتسال ایران به حساب می آید.

کسب مقام قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا در مهر ماه ۱۳۹۴ نیز یکی دیگر از افتخارات این بانوی بشاگردی است که وی نیز نقش بسزایی در قهرمانی تیم ملی کشورمان داشت.

فهیمه همچنین در بازی نیمه نهایی این رقابت ها مقابل تیم مالزی فوق العاده حاضر شد و با دو گل زده بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

81771381-70183352

01041755

همچنین پایگاه اینترنتی مترو، یکی از گل های این بازیکن به مالزی را کاندیدای بهترین گل تاریخ فوتسال اعلام کرد. این پایگاه اینترنتی نوشت: گل فهیمه زارعی ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زنان آسیا به مالزی نامزد کسب عنوان بهترین گل تاریخ فوتسال شد.

همچنین فهمیه زارعی به همراه فرشته کریمی در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان دو تن از اعضای تیم برتر انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: بشاگرد نيوز



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فهيمه زارعي , بازيكن طلايي تيم ملي فوتسال بانوان ,
تاریخ : یک شنبه 5 مهر 1394
بازدید : 269
نویسنده : فــردیـن احـمدی
فهیمه زارعی بازیکن بشاگردی تیم ملی فوتسال بانوان ایران همراه با سایر هم تیمی هایش به مقام قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در مالزی دست یافت.
 بیوگرافی فهیمه زارعی بازیکن طلایی تیم ملی فوتسال بانوان
به گزارش عصربشاگرد، دیدار نهایی اولین دوره رقابت‌های فوتسال بانوان قهرمانی آسیا امروز در شهر نیلای مالزی برگزار شد و دو تیم ایران و ژاپن از ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت ایران) به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کشورمان درخشش فهیمه زارعی بازیکن بشاگردی خود و با تنها گل دقیقه ۱۸ فرشته کریمی یک بر صفر حریفش را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.
 
فرزانه توسلی، فرشته کریمی، نسیمه غلامی، فهیمه زارعی و فاطمه اعتدادی پنج بازیکن کشورمان بودند در ترکیب اصلی ایران به میدان رفتند.
 
قضاوت این دیدار بر عهده لیانگ کینیک یان از چین بود که در دقیقه ۲۵ به زهره میثمی از ایران کارت زرد نشان داد.
 
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، الهه عرب عامری رئیس کمیته بانوان، مسئولان سفارت ایران در مالزی، مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن و اعضای کمیته فوتسال تایلند با حضور در سالن فوتسال نیلای، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
 
حدود ۲۰۰ تماشاگر ایرانی مقیم در مالزی به تشویق تیم ملی فوتسال ایران پرداختند.
 
بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان به احترام درگذشتگ حجاج در عربستان، بازوبند مشکی بسته و به زمین مسابقه رفتند.
 
در دیدار رده‌بندی تیم تایلند در مصاف با تیم میزبان ۴ بر یک به پیروزی رسید و عنوان سوم اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: افتخاری دیگر برای ملی پوش بشاگردی , تیم فوتسال بانوان ,
تاریخ : یک شنبه 5 مهر 1394
بازدید : 308
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد برگزار شد.

 
به گزارش عصر بشاگرد ؛ رحیم رحیمی مسئول هیئت ورزشهای همگانی شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز گفت: همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز یکشنبه پنجم مردادماه از محل کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پارک بزرگ شهر سردشت برگزار شد.
 
رحیمی در ادامه ضمن محکومیت جنایات آل سعود گفت: این مراسم که قرار بود همزمان با سراسر کشور در روز جمعه برگزار شود با توجه به حادثه منا و کشته شدن زائران ایرانی و همچنین مراسم عید قربان و رسم و رسومات خاص مردم بشاگرد مجبور شدیدم این همایش را در روز یکشنبه برگزار کنیم.
 
وی افزود: شرکت کنندگان در این پیاده روی مسیر ۳ کیلومتری را طی کردند که شاهد حضور پرشور مردم به ویژه قشر جوان بودیم.
 
در پایان به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا شد.
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: همایش پیاده روی ،خانوادگی،مرگ برآل سعود،ورزش های همکانی ,
تاریخ : یک شنبه 5 مهر 1394
بازدید : 669
نویسنده : فــردیـن احـمدی

فرمانده سپاه شهرستان بشاگرد از آغاز مسابقات فوتسال جام دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش عصربشاگرد سرهنگ سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز با بیان اینکه این دور از مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، افزود: در این دوره از مسابقات ۵ تیم از حوزه های مقاومت شهرستان بشاگرد حضور دارند که با یکدیگر به صورت لیگ در یک دوره باهم رقابت می کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار دانست و گفت: این مسابقات تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهند داشت.
 
سرهنگ محمود سلیمانی در پایان اضافه کرد: مسابقه رده بندی و فینال این دور از رقابت ها با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان و کارکنان ناحیه مقاومت بشاگرد برگزار خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتسال،جام،هفته دفاع مقدس،شهرستان بشاگرد ,
تاریخ : شنبه 4 مهر 1394
بازدید : 339
نویسنده : فــردیـن احـمدی

‘فهیمه زارعی’ بازیکن بشاگردی تیم ملی فوتسال بانوان که روز چهارشنبه با به ثمر رساندن دو گل مقابل مالزی بازیکن برتر شد، این انتخاب را تقدیم مردم محروم روستایش در بشاگرد استان هرمزگان کرد.

81771381-70183352

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نيوز ،این بازیکن ایرانی که در بازی مقابل تیم مالزی دوندگی زیادی داشت و با دو گل بازیکن برترزمین شد به خبرنگار ایرنا، گفت: این رتبه تقدیم خانواده و مردم روستایم در بشاگرد.

بشاگرد از مناطق محروم در استان هرمزگان است.

وی در مورد تیم مالزی، گفت: به هیچ وجه توقع نداشتیم مالزی تا این اندازه در فوتسال بانوان پیشرفت کرده باشد و شگفتی ساز بازی ها شود، اما ما نیز تلاش کردیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

فوتسالیست های ایران با نتیجه چهار بر دو تیم مالزی را شکست دادند و روز جمعه در نیمه نهایی نخستین دوره رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تایلند تیم دوم گروه ‘بی’ قرار می گیرند.

وی گفت: مالزیایی ها جنگنده ظاهر شدند و در برخی زمان ها هجوم هایی روی دروازه تیم ایران انجام دادند و در آخرین دقایق هجوم همه جانبه ای روی دروازه ایران داشتند.

زارعی گفت که تیم تایلند نیز از قدرت های فوتسال بانوان آسیا در این رقابت ها است و ایران روز جمعه بازی سختی مقابل این تیم دارد.

وی گفت بازیکنان ایران مقابل تایلند نیز با غیرت بازی می کنند و تلاش خواهند کرد با شکست این تیم در فینال برابر ژاپن قرار گیرند.

‘فرشته کریمی’ عضو ۱۲ ساله تیم ملی که روز گذشته مقابل ازبکستان با به ثمر رساندن دو گل برترین بازیکن زمین شد نیز گفت که تیم کشورمان روز جمعه بازی سختی مقابل تایلند در نیمه نهایی پیش رو دارد.

وی گفت که ایران، ژاپن و تایلند برترین های فوتسال آسیا هستند و شرایط بازی در دور بعد و مقابل تایلند متفاوت با بازی های گروهی خواهد بود.

کریمی تاکید کرد فوتسالیست های کشورمان مقابل تایلند همانند بازی مقابل مالزی نخواهد بود.

وی همچنین تیم مالزی را به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی آسیا یکی از پدیده های این دوره از مسابقات دانست و گفت: مالزی تیمی نبود که به این خوبی بازی کند و به نظر می رسد فدراسیون این کشور از این تیم خوب حمایت می کند.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان، گفت تیم مالزی هر سال در جام جهانی کوچک شرکت می کند، اما تیم ایران همیشه به این بازی ها اعزام نمی شود و شاید دلیل پیشرفت مالزی، شرکت مداوم در رقابت های جهانی باشد.

تیم مالزی از گروه یک این رقابت ها با شش امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و روز جمعه مقابل ژاپن بازی دارد.

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ‘فهیمه زارعی’ بازیکن بشاگردی،تيم فوتسال بانوان،بازيكن تيم فوتسال بانوان بشاگردي ,
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
بازدید : 360
نویسنده : فــردیـن احـمدی

دور گروهی مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد دیروز چهارشنبه به پایان رسید و ۸ تیم صعود کننده این رقابت ها به مرحله نهایی معرفی شدند.

 

شهرداری سردشت

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه های شهرستان بشاگرد جام ولایت که از ابتدای شهریورماه در شهر سردشت آغاز شده بود، دیروز چهارشنبه با برگزاری یک دیدار به پایان رسید.

در دیدار پایانی این مسابقات که در گروه (ب) برگزار شد تیم شهرداری سردشت به مصاف تیم درگوئن رفت که در پایان با نتیجه پرگل ۴ بر ۰ پیروز شد و با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم اول گروه (ب) به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.

با این وجود تیم های فتح وی، اتحاد اهون و استقلال بیسکاو از گروه (الف) – شهرداری سردشت، استقلال گوهران و فجر شهید عباسی گروغ از گروه (ب) و وحدت شه بابک و امید درآلوی از گروه (ج) به عنوان ۸ تیم برتر جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را به دست آوردند.

طبق قرعه کشی که در مرحله حذفی بین این ۸ تیم انجام شده است تیم های شهرداری سردشت با امید درآلوی، استقلال گوهران با استقلال بیسکاو، وحدت شه بابک با فجر شهید عباسی گروغ و فتح وی با اتحاد اهون به مصاف یکدیگر می روند.

مرحله حذفی این دوره از مسابقات امروز پنجشنبه با دو دیدار در زمین ورزشی شهر سردشت آغاز می شود که تیم های فتح وی با اتحاد اهون و وحدت شه بابک با فجر شهید عباسی گروغ برای صعود باهم رقابت می کنند.

گفتنی است که تمامی این مسابقات در زمین خاکی شهر سردشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام//

منبع: بشاگرد نيوز



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: باشگاه های شهرستان بشاگرد،جام ولایت،مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد ,
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
بازدید : 336
نویسنده : فــردیـن احـمدی

منصوریان در بازی ستارگان به کدام آرزوی خود رسید؟

منصوریان-در-بازی-ستارگان-به-کدام-آرزوی-خود-رسید؟

علیرضا منصوریان از این گفته که در بازی ستارگان ایران و جهان به یکی از آرزو های خود رسیده است.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرآنلاین، در روز بازی ستارگان ایران و جهان هر کسی یک آرزو داشت. یکی دوست داشت فیگو را ببیند.یکی می خواست با داویدز در میانه میدان کل کل کند.البته یکی هم مثل مهدی هاشمی نسب حضور هیچ یک از این بازیکنان برایش مهم نبود! علیرضا منصوریان هم یکی از آن هایی بود که در بازی ستارگان ایران و جهان به یکی از آرزو های خود رسید. طعم آرزوی او با دیگران فرق داشت. هیچ یک از بازیکنان تیم ستارگان جهان آرزوی علی منصور را برآورده نکرد بلکه علی پروین بود که او را به آرزوی خود رساند. منصوریان که دوران فوتبالش را در استقلال گذراند و زمان مربی گری پروین در تیم ملی نبود، تا به حال طعم شاگردی سلطان را نچشیده بود.او درباره این تجربه خود گفت : « خیلی دوست داشتم که رختکن های علی پروین را تجربه کنم.» این صحبت نشان از این دارد که منصوریان هم به عنوان یک مربی جوان و خوش فکر ویژگی خاصی در مربی گری علی پروین پیدا کرده است. البته منصوریان هنوز شاگرد های خود را به تپه داوودیه نبرده است و آنها را با مدرن ترین شیوه های دنیا تمرین می دهد!



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: منصوریان در بازی ستارگان , بازی ستارگان ایران , هر کسی یک آرزو داشت , ستارگان ایران و جهان ,
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
بازدید : 342
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بیش از یک سال از بازی ایران و آرژانتین در جام‌ جهانی‌ 2014 می‌گذرد؛ دیداری که هنوز هم خیلی‌ها معتقدند حق ایران در آن شکست نبود.

به گزارش عصر بشاگرد ؛در آن مسابقه حساس که مسی و دوستانش 90 دقیقه هرچه زدند به در بسته خورد (مسی در دقیقه 92 با یک شوت دیدنی دروازه حقیقی را باز کرد) داور صربستانی در اشتباهی فاحش خطای مسلم مدافع آرژانتین روی اشکان دژاگه، مهاجم تیم ‌ملی کشورمان را در محوطه جریمه اعلام نکرد و به عقیده کارشناسان یک ضربه پنالتی را از ایران گرفت. او همچنین در چندین مورد با قرار گرفتن در مسیر توپ مانع ارسال پاس‌های بازیکنان ایران شد.

 
آن زمان فدراسیون فوتبال کشورمان در نامه‌ای رسمی به قضاوت داور بازی واکنش نشان داد و با کمک سفارت ایران در برزیل شکایتی را تنظیم و به فیفا ارسال کرد. حرف هم این بود که این داور صربستانی حق یک ملت را ضایع کرده است.
 
اما دقایقی پس از اینکه آرژانتین - ایران را شکست داد بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به صفحات شخصی مازیچ حمله کرده و انواع و اقسام توهین‌ها را نثار قاضی این میدان کردند. در کمتر از چند ساعت صفحات او پر شده بود از پیام‌های ایرانی‌ها؛ پیام‌هایی که حاوی مطالب خوبی نبود و بیشتر فحش و ناسزا بود.
 
با گذشت بیش از یک سال از این اتفاق مازیچ اما قرار است تمام توهین‌هایی که به او شده است را در قالب یک کتاب بنویسد و منتشر کند!
 
ماجرا از جایی شروع شد که شاهمیری داور بین‌المللی والیبال ایران به صربستان سفر می‌کند. در این سفر او به صورت اتفاقی داور بازی ایران و آرژانتین را در سالن ملاقات می‌کند که مازیچ وقتی می‌فهمد شاهمیری ایرانی است از او چند سؤال می‌کند. شما مدرسه دارید؟ دبیرستان دارید؟ دانشگاه دارید؟
 
وقتی او پاسخ مثبت شاهمیری را می‌شنود دیگر چیزی نمی‌گوید و دوباره فردا سؤال‌های جدیدی را از داور ایرانی می‌کند و می‌گوید: «شما فرهنگ دارید؟ ادب دارید؟» او باز هم وقتی با این پاسخ شاهمیری روبه‌رو می‌شود برگه‌هایی به قطر تقریبی 30 سانتی‌متر را نشان شاهمیری می‌دهد و به او می‌گوید: «تمام این برگه‌ها توهین‌هایی است که ایرانی‌ها به من در صفحات مجازی مختلف کرده‌اند. من دادم این برگه‌ها را برایم ترجمه کرده‌اند. متأسفانه خیلی از آنها توهین به من و خانواده‌ام است. همه این برگه‌ها را نگه داشته‌ام تا پس از دوران حرفه‌ای و زمانی که بازنشسته شدم این توهین‌ها را در قالب یک کتاب منتشر کنم!»
hkخبرانلاین
انتهای پیام/


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: انتشار یک کتاب از توهین هواداران فوتبال ایران،بیش از یک سال از بازی ایران و آرژانتین در جام‌ جهانی‌ 2014 می‌گذرد ,
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
بازدید : 312
نویسنده : فــردیـن احـمدی
هواداران تبریزی با او روزهای خوبی را سپری کردند و آنچه از تونی در ذهن آنها شکل گرفته، به خوبی آنها را در شرایط بحرانی آرام می‌کند.

در اینکه تراکتورسازی در چند بازی اصلا در حد و اندازه‌های نام و هوادارانش نتیجه نگرفته است هیچ شکی نیست اما همین تونی دو سال پیش، لیگ دوازدهم را با شروعی نه چندان خوب ولی پایانی توفانی خاطره انگیز کرد. تونی در لیگ دوازدهم از ۱۶ بازی ابتدایی تنها ۶ برد و ۷ تساوی کسب کرده بود اما در ۱۶ بازی بعدی مسابقات ۱۰ برد و ۴ مساوی به دست آورد.


 
در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره تراکتورسازی، از مدیریت این تیم گرفته تا سرمربی و سرپرست و بازیکنان وجود داشته است. از برکنار شدن عباسی تا دعوای سرپرست و سرمربی تا کم کاری بازیکنان سرباز که همه و همه به خاطر نتایجی است که این تیم پرطرفدار در ۵ هفته گذشته از لیگ برتر به دست آورده. در این شرایط چه بر سر پیرمرد پرتغالی خواهد آمد. واقعیت این است که هواداران تراکتورسازی همچنان حامی این سرمربی هستند و حالا با وجود نتیجه نامطلوبی که این سرمربی گرفته، از او حمایت می‌کنند و به اصطلاح پشت او هستند اما در رابطه با موضع هیات مدیره نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد. عباسی در ظاهر می‌گوید که حمایت همه جانبه از تونی ادامه دار خواهد بود. او اخیرا با اضافه کردن یک مربی ایرانی به کادر فنی قدمی مثبت در حمایت از تونی برداشت اما از طرفی برخی‌ها از رفتن تونی در آینده نزدیک خبر می‌دهند. از سوی دیگر یکی از اعضای هیات مدیره در رسانه‌ای اعلام می‌کند که تونی گزینه ما نبوده و مد نظر هواداران بود پس باید تحمل کنند، باید قبول کنیم که هوادار با خواندن چنین جملاتی در حالت مبهم شادی و ناراحتی قرار می‌گیرد چرا که می‌داند یکی از صاحبان رای و نظر در تراکتورسازی با سرمربی تیم مخالف است و به اجبار حضور او را تحمل می‌کند ولی از طرفی وی به نظر هواداران احترام گذاشته است.


ضلع سوم و تاثیرگذار در حضور مجدد تونی در تراکتورسازی بازیکنان هستند که به نظر می‌رسد این سرمربی مورد حمایت بازیکنان نیز است و آنها دوست دارند، هدایت تیم را این مربی پرتغالی برعهده داشته باشد.


با این شرایط باید پرسید چرا در حالی که این تیم تبریزی و در حقیقت تونی اولیویرا فرصت زیادی برای جبران ۵ هفته گذشته دارد، این همه حاشیه و بحران برای تیمش درست شده است.

واقعیت این است که متاسفانه این روزها تراکتورسازی هم از دوست ضربه می‌خورد و هم از دشمن و در این بین بیشترین ضرر را تونی خواهد کرد. در روزهایی که تونی اولیویرا نتوانسته بود، نتایج خوبی بگیرد، دعوای او و سرپرست بر آتش این ناکامی دمید و خود سرمربی باعث ایجاد شرایطی شد که در وهله اول برای خود او گران تمام شد. از طرف دیگر کسانی که مترصد فرصتی بودند که بتوانند برای این تیم حاشیه و بحران ایجاد کنند نیز خیلی زود دست به کار شدند و ندای وامصیبتا برای این تیم سردادند تا اوضاع را بحرانی‌تر نشان دهند. شاید رفتار مدیرعامل قبل از شروع بازی‌ها و انتقاد از مدیران گذشته این تیم هم بی تاثیر در به وجود آمدن این همه حاشیه نبوده و نیست. با شرایطی که پیش آمده روزهای سخت خیلی زود سراغ پیرمرد نیمکت تراکتورسازی آمده و این سرمربی شانس زیادی برای حضور ادامه دار در تبریز نخواهد داشت، مگر اینکه او بتواند در دو سه بازی آینده نتایج قابل قبولی کسب کند که در این صورت باز هم فرصت به او داده خواهد شد، در غیر این صورت با چنین شرایطی فرصت بیشتری به او داده نمی‌شود


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: تراکتور از دوست و دشمن ضربه می‌خورد،باشگاه تراكتور سازي تبريز ,
تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 436
نویسنده : فــردیـن احـمدی
کاروان دانش آموزی استان برای حضور در مسابقات کشوری صبح ديروز راهی استان خراسان رضوی شد.

به گزارش عصر بشاگرد از بندرعباس، کاروان دانش آموزی استان در دو مقطع ابتدایی و متوسطه با ۱۳۵ ورزشکار و مربی در این رقابتها حضور خواهد داشت.

ورزشکاران هرمزگانی در رشته های فوتسال ، هندبال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، شنا ، طناب کشى ، دوومیدانى، بدمینتون و ژیمناستیک با حریفان خود رقابت می کنند.

مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس سراسر کشور از ١۴ مرداد به مدت یک هفته در استان خراسان رضوی برگزار می شود. مراسم بدرقه کاروان دانش آموزی استان نیز برای حضور در این رقابتها صبح امروز در سالن غدیر بندرعباس برگزار شد.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: کاروان دانش آموزی ، هرمزگان ، مسابقات مدارس کشور ، خراسان رضوی،مسابقات کشوری ,
تاریخ : دو شنبه 12 مرداد 1394
بازدید : 377
نویسنده : فــردیـن احـمدی

کار عجیب بازیکن عراقی استقلال در مشهد

پورحیدری که از این اتفاق تعجب کرده بود، بلند شد و به انتهای اتوبوس رفت و دید که کرار و اقوامش کنار هم نشسته‌اند. در این لحظه او که تعجب‌زده شده بود، رو به اقوام کرار گفت: «شما اینجا چکار می‌کنید؟» آنها هم خجالت زده شده بودند، بلند شدند تا از اتوبوس بیرون بروند.
کار عجیب بازیکن عراقی استقلال در مشهد

بازیکن عراقی استقلال در مشهد اقوامش را سوار اتوبوس تیم کرد تا بازیکنان جا نداشته باشند!

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرآنلاین با اعلام این خبر، نوشت: جاسم کرار بازیکن خوبی است ولی خواسته یا ناخواسته باعث حاشیه‌سازی می‌شود. او در مشهد هم ناخواسته باعث اتفاق جالبی شد که واکنش منصور پورحیدری را در پی داشت.

ماجرا از این قرار است که پس از بازی با سیاه‌جامگان و برد استقلال، تعدادی از اقوام کرار که در مشهد بودند همراه با او سوار اتوبوس تیم می‌شوند. هافبک عراقی به آنها می‌گوید که ماشین ندارند و بهتر است با استقلالی‌ها از ورزشگاه به شهر برگردند.

اقوام کرار هم تصور می‌کردند این بازیکن قدرت زیادی در تیم دارد، وارد اتوبوس شدند و کنار او نشستند. پس از سوار شدن کاروان تیم به اتوبوس، بعضی از بازیکنان جا برای نشستن نداشتند. پورحیدری که از این اتفاق تعجب کرده بود، بلند شد و به انتهای اتوبوس رفت و دید که کرار و اقوامش کنار هم نشسته‌اند. در این لحظه او که تعجب‌زده شده بود، رو به اقوام کرار گفت: «شما اینجا چکار می‌کنید؟» آنها هم خجالت زده شده بودند، بلند شدند تا از اتوبوس بیرون بروند.

پورحیدری هم در این لحظات خطاب به کرار می‌گفت: «این اتوبوس تیم استقلال است و فقط بازیکنان و مسئولان و مربیان حق دارند وارد اتوبوس شوند. دیگر این کار را نکن.» کرار که از این حرکت ناراحت و دلخور شد، سریعا سر جایش نشست و ترجیح داد تا رسیدن به هتل چیزی نگوید.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: کار عجیب بازیکن عراقی استقلال در مشهد , جاسم کرار , اقوام کرار , باشگاه استقلال ,
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 647
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

رقابت ها جام رمضان برای اولین بار در شهرستان بشاگرد به صورت لیگ برگزار می شود.

 

فوتسال رمضان بشاگرد

به گزارش عصر بشاگرد، به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت هیأت فوتبال شهرستان بشاگرد و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سردشت یکدوره مسابقه فوتسال جام رمضان در این شهرستان در حال برگزاری است .

در این مسابقات ۸ تیم در محل سالن دکتر حسابی شهر سردشت به صورت لیگ با هم به رقابت می پردازند.

این رقابت ها برای اولین بار در شهرستان بشاگرد است که به صورت لیگ برگزار می شود.

در این دوره تیم های شهرداری سردشت- نخلستان- فجر شهید پیردادی- ستارگان جاوید- شاهین سردشت- کانون فرهنگی (الف)- کانون فرهنگی (ب)- آبشار بابک حضور دارند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: جام رمضان, رمضان در بشاگرد, سردشت بشاگرد, فوتسال, لیگ بشاگرد ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 408
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همایش پیاده روی به مناسبت سالروز گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولین و کارکنان ادارات این شهرستان برگزار شد.

همایش پیاده روی

به گزارش عصر بشاگرد، همایش بزرگ پیاده‌ روی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار شد.

این همایش ساعت ۷:۳۰ روز یکشنبه سوم خردادماه با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد، مسئولین و کارکنان ادارات این شهرستان و جمعی از بسیجیان در مرکز شهرستان بشاگرد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش مسیر از گلزار شهدا شهر سردشت تا نخلستان این شهر را طی نمودند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: 3خرداد, بشاگرد, فرماندار, مسئولان, همایش, پیاده روی،عصر بشاگرد، عصر امروز، ندای هرمزگان ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com